ÖZGE ULUSOY

Yılın rengi: Marsala

Tüm dünyada renklerin evrensel dili sayılan renk kataloğunun yaratıcısı Pantone Renk Enstitüsü, geçtiğimiz günlerde 2015'in renginin marsala olacağını açıkladı. Şahsen ben bayıldım çünkü hem erkek, hem kadın modasında birkaç sezondur yükselen bordo ve tonları benim de favorim.
GÜVEN VERİYOR
Üstelik marsala, bordoyu andırsa da aslında yine benim en sevdiğim renklerden olan kızılkahveye daha da yakın.
Adını; Sicilya Özerk Bölgesi'nde yani İtalya'da bulunan bir şehir olan Marsala'da üretilen yerel ve meşhur bir şarabın renginden alıyor.
Pantone Enstitüsü Genel Müdürü Leatrice Eiseman, marsalanın; yaratıcılığı ve yenilikleri destekleyen, zihnimizi, vücudumuzu ve ruhumuzu zenginleştiren, güven ve devamlılığı aşılayan bir renk olduğunu söylüyor.
Moda sektörü ise hem kadın, hem erkekte her cilt rengine iyi uyduğunu, cildi canlandırdığını da vurguluyor. Bu rengin özellikle allık, ruj ve oje seçiminde dikkat çekici ve çok başarılı olacağını belirtiyorlar.
Dekorasyonda ise iç mekanlara sıcaklık, zarafet ve eleganlık getireceğini söylüyorlar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.