ÖZGE ULUSOY

Meleklerin şovunda dünyanın en pahalı sutyeni

1977 yılında Ray Raymond'un; sevgili eşi için büyük mağazalardan iç çamaşırı almaktan çekinmesi nedeniyle erkeklerin rahatlıkla renkli, iç gıcıklayıcı ürünler alabilecekleri bir dükkan açmasından bugüne çok zaman geçti.
Victoria's Secret artık çekinenlerin, utananların mağazası olmaktan çoktan çıktı. Büyük ilgi çeken şovları her sene beklenmeye başladı. Hatta pek çok televizyon kanalı, yeni yıl programlarını kesip tam gece yarısı Victoria'nın gizli sırlarını ifşa eder oldu.
İLGİ ÇEKME YARIŞI
Son dönemin en ünlü mankenleri olan Kendall Jenner ve Gigi Hadid'i de melekler listesine katan marka, son şovunu geçtiğimiz hafta gerçekleştirdi.
Markanın klasik isimleri Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Lily Aldrige ve son dönemde en favori mankenim olan Elsa Hosk gibi isimlerin podyumda arz-ı endam ettiği şovda, güzel modellerin yine yürekleri hoplatan iç çamaşırlar ile ilgi çekme yarışı vardı. 6 milyon dolarlık havai fişek teması ile dizayn edilen, dünyanın en pahalı sutyeninin de büyük ilgi gördüğü defilenin artçı etkilerinin daha uzun süre devam edeceğine eminim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.