ÖZGE ULUSOY

Güzellik anlayışı değişiyor

Geçtiğimiz salının Dünya Kadınlar Günü olması dolayısıyla moda dünyasındaki değişim üzerine düşündüm.
1990'lardan başlayarak moda dünyasını kasıp kavuran sıfır beden model anlayışının, yıllardır eleştirilen ama bir o kadar da desteklenen görüntüsünün gözden kaybolduğunu görüyorum.
Elbette aslında 'elbise askısı' olarak tanımlanan modellikte belli bir boy ve kilo standartı olacak fakat sağlıklı olmanın iyi beslenme ve spordan geçtiği anlaşılmış durumda.
Kıvrımlara sahip olması şart olan Victoria's Secret modellerinin, aynı zamanda moda haftalarının podyumlarını da şenlendirdiği son yıllarda; güzellik anlayışı da değişti.
Öte yandan Balmain'in harika çocuğu Rousteing'in geldiği pozisyonu iyi kullanması da akıllıca görünüyor.
Moda dünyasında sadece kilo değil; yaş ve etnik kimliği de sorgulayan Rousteing'in, son Balmain kampanyasında 45 yaşın üstündeki eski top modelleri kullanması da bunun göstergesi.
Hâlâ isimleri efsane olan Naomi Campbell, Cindy Crawford, Claudia Schiffer'la kampanya yapmak ilgi çekti ama aynı zamanda güzelliğin gençlik, incelikle sınırlanamayacağını da dünyanın gözüne soktu. Aslında Kate Moss'un hâlâ bir marka olması da bunun en güzel kanıtı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.