NAZLI ILICAK

Çocuklar için

25 Nisan'da, Swiss Otel'de çocuklar için düzenlenen bir şölene katıldım; tabii torunumla birlikte. Hasılatı, Anne Çocuk Eğitim Vakfı'na (AÇEV'e) gidecek olan toplantının organizasyonunu Maide Kurttepeli üstlenmişti. Yüzlerce çocuk, bir o kadar anne baba, her şey, mükemmel bir şekilde düzenlenmişti. Sanatçılar da destek verdiler. Meyra ve Şahan Gökbakar'ın yanı sıra, İbrahim Kutluay, çocuklara basket çalıştırmak üzere gelmişti. Yükün en büyüğünü Maide Kurttepeli taşıdı. Ama, günün sonunda en fazla onun yüzü gülüyordu.

***

Söz çocuktan açılmışken, Gülben Ergen'in "Çocuklar Gülsün Diye" faaliyetine temas etmek isterim. Ana okullarından birini tamamladı. Geçenlerde, gitti açılışını yaptı. Diğerleri de sırada. Gülben, Turkcell ve Vodafone ile anlaştı. "1,2,3,4" yazıp Turkcell'e, "2,3,4,5" yazıp Vodafone'a mesaj atarsanız, 5 TL bağışta bulunmuş oluyorsunuz. "Neden Avea yok?" diye sordum. Avea'dan çocukların yaşlarına denk gelsin diye küçük numaralar (3,4,5,6) istemiş. Avea, "78- 87'yi verebilirim" demiş. Böylece, Avea kampanya dışında kalmış.
O zaman, "Çocuklar Gülsün Diye" olmaz ki! Adını değiştirip "İhtiyarlar Ağlamasın" demek gerekmez mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.