NAZLI ILICAK

Metropoll Araştırma ne diyor?

Prof. Özer Sencar, Metropoll Araştırma'nın son olaylara ilişkin bulgularını gönderdi. Bazı sonuçları sizlerle paylaşıyorum.
"Baykal'ın istifa etmesi hakkındaki düşünceniz nedir?" İstifasını doğru buluyorum % 61.7; İstifa etmemeliydi % 30.4.
"Baykal, genel başkanlığa geri döner mi?" Döner % 50.5; Dönmez % 40.3.
Bu nokta enteresan... Madem istifa etmiş, büyük çoğunluk, artık geri gelmesin düşüncesinde. % 63.4, "Baykal dönmesin" diyor. % 32.7, "İstifasını geri alsın" fikrini savunuyor.
Bir başka soru da, "Deniz Baykal olmazsa, CHP'nin oyları artar mı, azalır mı?" Artar % 50.8; Azalır % 25.7; Etkilemez % 15.
Genel merkezin atadığı delegeler "Baykal geri dön" demekte. Ama, seçmenin tavrı farklı. Bütün kamuoyu araştırmaları, Kemal Kılıçdaroğlu'nu işaret ediyor.
Bu arada elimde başka bir bulgu daha var. Baykal'ın istifasından sonra ve muhakkak ki yaşanan olayın tesiriyle, CHP 6 puan ilerlemiş. Ama, lider geri döndüğü takdirde, olumlu hava dağılacaktır. Baykal, geri gelmeyi düşünüyorsa, partisinin genel başkanlığından hiç ayrılmamalıydı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.