NAZLI ILICAK

Gür mü, La Fontaine mi?

A&G Araştırma'nın sahibi Adil Gür'e göre, "evet" kampanyası ters tepti. Vatandaş, baskın eğilim karşısında, "hayır"a meyletti. Olabilir. Kampanyanın kutuplaştırıcı tesiri de, seçmeni, kendi partisinin eğilimine göre oy kullanmaya sevk ediyor.
Ama ben gene de şöyle düşünüyorum: AK Parti teşkilâtı işini ciddiye aldı; büyük emek sarf ederek her günü değerlendirdi; afişlerini çok evvelden astı; paketin içeriğini halka açıklamaya çalıştı. CHP teşkilâtı ise, belki de parti içi rahatsızlığın tesiriyle, son günlere kadar yan gelip yattı; Kemal Kılıçdaroğlu neredeyse tek başına çırpındı durdu. AK Parti örgütünü "Karınca"ya, CHP'ninkini ise, "Ağustos böceği"ne benzetiyorum. Adil Gür'ün değerlendirmesine göre, çalışkan karınca değil, yan gelip yatan Ağustos böceği kârlı çıkıyor. Gür haklıysa, La Fontaine yanılmış demek.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.