ŞELALE KADAK

Faruk Malhan 5 bin şişe şarap üretecek

Faruk Malhan, Koleksiyon Mobilya'yı başta Koray Malhan olmak üzere ikinci kuşağa devretmiş ama işin tasarımcılık tarafını bırakmamıştı. Yine de kendisine eskiden olduğundan çok daha fazla zaman kalmıştı. Yaz ortasıydı. Koleksiyon Mobilya yeni ev koleksiyonunu sergilediği gün, İstinye'deki şirket bahçesinde bir davet vermişti. Latin müziği eşliğinde pistte en güzel dans edenlerden biri de Faruk Malhan'dı. Çok belli ki Malhan işin büyük bir bölümünü çocuklarına devrederken, hayallerine de biraz olsun yelken açmıştı. Şarap tutkusu da bu hayallerden biri. Malhan'a geçen akşam, 2005 yılında Türkiye'de düzenlenecek olan Uluslararası Mimarlık Kongresi'nin tanıtım kokteylinde rastladım.
Öğrendim ki üç yıl önce ekilen Caberne Sauvignon ve Merlot cinsi üzümlerin bağ bozumu bitmek üzere. Yaklaşık 5 bin ton üzüm varmış. Malhan, bu üzümlerden 5 bin bişe şarap bekliyor ama henüz şarabına bir isim düşünmemiş.
Biz bağbozumu bahanesiyle bir araya gelip, Malhan'a isim konusunda yardım sözü verdik. Faruk Malhan Koleksiyon'daki başarısını şarap yapmak konusunda da sürdürecek mi, işte onu bu şarapları uzmanları test ettiğinde hep birlikte göreceğiz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.