ŞELALE KADAK

Ç'yle Ş'yle yurtdışına açılmak zordu, değiştirdik!

* <ı>Çarşı ismi neden değişti?
Moskova projesi yüzünden. Bir pazar araştırması yaptık. Rusça'da ne ş, ne de ç harfi var. Kulağa nasıl geldiğine baktık ve çok umut verici sonuç çıkmadı. Her ülkeye başka bir marka yaratmak da akılcı gelmedi.
* <ı>Peki neden soyisim seçildi? Boyner isminin geri planda kaldığı, parlatılması gerektiği mi düşünüldü?
Yok öyle olmadı. Hatta ciddi tartışıldı. Biz müşterilerimize, çalışanlarımıza anketle sorduk. Ne isim koyalım dedik ve ağır tercih Boyner ismi oldu. Aslında ailede yadırgandı. Böyle bir temayül yoktu çünkü. Üstelik Osman Boyner'in 6 yıl kadar önce, Hiçbir şirketimize ailemizin ismini koymamalıyız' gibi bir düşüncesi de vardı. O sırada bir banka alımı söz konusuydu. Ama ezici çoğunlukla Boyner ismi öne çıktı. Biz yönetim kurulunda değerlendirdik. Aile forumunda da değerlendirildi. Endişe edenler oldu ama sonunda heyecanla ve keyifle yapalım kararı çıktı. Direnmeyelim dedik. Bir de o kadar büyük bir değişiklik var ki. Mal tanınmayacak şekilde değil ama çok gençleşti. Değişiyoruz. Servis kalitemiz muazzam değişti. Başka bir mağaza oldu, Çarşı değil artık. Bambaşka bir şey. Eski müşterinin aradığı mal hala var ama bunun yanında ağırlıklı kısmı ithal olmak üzere ucuz ama çok güzel ürünler de var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.