ŞELALE KADAK

1 milyon doları kimler verecek?

Ön yeterlilik alma konusuna gelince... Kimileri ihale sürecinde şirketlere ön yeterlilik vermeden önce daha seçici davranılması gerektiğini düşünüyor. Kimileri de isteyenin çabucak ön yeterlilik alarak, "beni olmadık nedenlerle sürece dahil etmediler" şeklindeki itirazları ortadan kaldıracağını savunuyor. Üstelik ön yeterlilikten ziyade 'data room' adı verilen bilgi odasına girmenin önemli olduğu da aşikâr.
Türk Telekom için 13 grup ön yeterlilik aldı ancak kimileri daha sonra çekildiğini açıkladı.
Bu hafta Türk Telekom'un bilgi odasına girmesi kuvvetli olan isimlere gelince... Koç-Sabancı konsorsiyumu (henüz yabancı ortaklarını açıklamadılar), çok iddialı olduğu konuşulan İspanya'nın Telefonica'sı ve Dubai İslam Bank ile birlikte hareket eden Çalık Grubu .
İhaleye ortak teklif vermek için şimdiye kadar pek çok grupla flört eden KoçSabancı'nın son anda Telefonica'yla güç birliği yapacağı da şu günlerde konuşulan olasılıklar arasında. Unutmadan bilgi odasına giren grupların en az 1 milyon doları gözden çıkaracağı belirtiliyor. Dolayısıyla Türk Telekom için kimin ne kadar ciddi olduğu da şu günlerde netlik kazanacağa benziyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.