ŞELALE KADAK

Dünya Kupası korkutsa da turist tatilden vazgeçmedi

Avrupa Türkiye Turizm İş Konseyi Başkanı Hüseyin Baraner'den bir elektronik posta mesajı aldım. Almanya ve Türkiye arasında mekik dokuyan işadamı, Dünya Kupası nedeniyle korkulanın olmadığını ve tatile çıkmayacağı sanılan Almanlar'ın izdiham yaşanacağı korkusuyla şampiyona süresince tatile çıkma kararı aldıklarını söylüyor.
Tur Operatörlerine gelen rezervasyonlardaki artışı kanıt gösteren Baraner, Almanlar'ın en çok Mallarco adasını tercih ettiklerini de belirtiyor. Ne de olsa Dünya Kupası'nı fırsata dönüştürmek konusunda İspanyollar çok başarılı!
Peki Türkiye'de durum ne? Türkiye'yi en çok Alman turistler tercih ediyor çünkü. Türkiye sahillerindeki son durumu öğrenmek için, TURSAB Başkanı Başaran Ulusoy'la konuştum. "Başlangıçta Alman turist sayısında kupadan dolayı yüzde 3 civarında bir düşüş olur deniyordu. Ama şu an durum çok iyi" diyerek durumu özetledi.
Anlattıklarına bakılırsa, şu anda Bodrum ve Antalya turizm açısından iyi giden bölgeler. Fethiye'de az biraz sorun varmış ama o da yakında düzelecekmiş. İstanbul ise turizm açısından iyi bir dönem geçiriyormuş. Kuşkusuz lüks yolcu gemilerinin İstanbul'a katkısı büyük.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.