ŞELALE KADAK

"New York'ta 3 W'ye asla güvenmeyin"

New York'ta kriz ne durumda? Kentte geçirdiğim birkaç günde yaptığım gözlem, tüm mağazaların yaz koleksiyonlarını çoktan yüzde 50 indirimli satmaya başlamış olmasıydı.
Peki ama alışveriş yapan var mı? Bunu en iyi gözlemleyecek olan kişi de aramızdaydı. Perakende gurusu ve MUDO'nun yaratıcısı Mustafa Taviloğlu.
'Biliyor musunuz'
dedi, 'şu sıralar New York'ta üç W'ye güven olmuyor!' İkisini hemen tahmin etti herkes. Birisi 'weather' (hava) ki bu seyahatin kısmetinde hemen her gün yağmur vardı yani tahmini hakikaten zordu; ikincisi de 'women' yani o hep bildik söylem kadınlardı.
Peki ya üçüncüsü? İşte o da krizin bir sonucu olsa gerek; Taviloğlu, 'work' dedi. Yani iş. 'Burada cuma olduğu zaman herkesi bir korku kaplıyor. Acaba bugün son iş günü mü diye.'
Mustafa Taviloğlu mağazaları epey dolaşmıştı New York'ta. 'Hiç bu kadar boş görmemiştim. Bırakın müşteriyi, satış danışmanı bile görmüyorsunuz ortalarda. İnanılır gibi değil' diyordu.
Hazır Mustafa Taviloğlu'nu bulmuşken İstanbul'da perakendecilerin içine girdiği çıkmaz hakkında niye konuşmadığını da sordum tabii. Ortalık toz duman. Perakendede çok ilginç gelişmeler var ve herkesin lider diye övgü düzdüğü Taviloğlu konuşmak istemiyor. Herhalde bir bildiği var. Ama şimdilik sessizliğini korumak istediğini söylüyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.