ŞELALE KADAK

67 bin ağaç kâğıt olmaktan nasıl kurtuldu?

Eğitimin yanı sıra, bir ekonomi yazarı olarak son yıllarda en çok şirketlerin ne kadar yeşil olduğuna bakıyorum.
Ve kimse alınmasın ama en yeşil, en doğa dostu şirketleri kendime çok daha yakın hissediyorum. İşte bu nedenle Türk Telekom'u bir kez de e-faturada geldiği nokta ve kurtardığı ağaçlar nedeniyle takdire şayan buluyorum.
Düşünün ki Türk Telekom Grubu yani TT Net, Avea ve Türk Telekom'un 11 milyon abonesi artık e-fatura kullanmaya başlamış. Bu kağıt yapmak üzere kesilmekten kurtarılan 67 bin ağaç demek!
Türk Telekom bununla da yetinmemiş, efaturaya geçen her bir abone için bir de 81 ilde birden fazla ağaç dikmeye başlamış ki rakam 100 bin adede ulaşmış.
Sinan Cem Şahin, müşteriye eskiden gönderdikleri faturaların bir nüshasını da sakladıklarını hatırlatarak, şimdi müşteriye göndermedikleri zarf ve içindeki fatura, kendilerinde kalan nüsha yerine efaturaya geçerek, 2 bin 700 ton kağıt tasarruf ettiklerini, yaklaşık 67 bin ağacı kesilmekten kurtardıklarını söylüyor.
Müthiş değil mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.