ŞELALE KADAK

Ekibin morali bozulmasın diye defile yok diyemedik!

Şimdi tabii bundan daha güzel bir Türkiye tanıtımı olur mu bilemiyorum. Ama gelin görün ki Ayşe ve Ece kardeşlerden öğreniyorum ki, defile için devlet desteği bulamayınca müthiş sıkıntılı günler yaşanmış. Ece, 'Hem Türkiye Mevsimi hem de Moda haftası. Defile yapmamayı düşünemedik ama baktık olmuyor. Önce tüm ekipten gizledik. Çünkü öğrenince o moral bozukluğuyla atölyede kimse çalışamıyor' diyerek anlatmaya başladığı ve eksik bıraktığı yerleri Ayşe Ege'nin tamamladığı defileden sergiye dönüşen Kontrastlar Şehri İstanbul ekspozisyonu için üzülüyorum. Çünkü aslında gördüğüm bu sergi bir müzeye layık. Düşünün ki, saatlerce o salonda yabancı basını da takip ettim. International Herald Tribune'den, Le Figaro'ya, Financial Times'tan De La Republica'ya ve İspanyol La Vinquardia'dan Elle, Marie Claire, Vogue, Instyle'a kadar pek çok ünlü moda dergisinin editörü, yönetmeni bu sergiye geldi. Öğrendim ki gelen yabancı basın sayısı 150'yi bulmuş. Tüm gün Ece Ege ve tüm Dice Kayek ekibi, elbiseleri tek tek anlattılar. Dinleyenlerin nasıl büyülendiğini ve temalarla tasarımın bütünleşmesine nasıl hayran kaldıklarını gördüm. Umarım tanıtım fonunu yönetenler de görüyordur.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.