ŞELALE KADAK

Ürünü yüzde 80 tasarım sattırır!

Tasarım Bienali, 'kusurluluk' temasıyla 13 Ekim'de İstanbul'da iki özel mekândaki sergilerle kapılarını açacak.
Bienalin etkinlik programının açıklandığı akşam, Eren Holding Başkanı Ahmet Eren başta olmak üzere Koray İnşaat CEO'su Şamil Çapar, Vestel İcra Kurulu Başkanı Ömer Yüngül ve VitrA adına Hüsamettin Onanç'ı eş sponsor olarak görünce, İKSV Başkanı Bülent Eczacıbaşı ile Genel Müdür Görgün Taner'in keyfi yerindedir diye düşündüm.
Gerçekten hepsi de alanında önemli şirketler ve Ömer Yüngül'ün de o akşam vurguladığı gibi bir ürünün satışını yüzde 80 oranında o ürünün tasarımı etkiliyor. O nedenle İstanbul'da bir tasarım rüzgârı estirecek olan bu etkinliği çok önemli buluyorum.
Eren'in yıldızı perakende
!
Eren Holding'i çok uzun zamandır takip ederim. Ahmet Eren'le de zaman zaman bir araya gelip, sektör sohbetleri yaparız. Eren'in tekstil sektöründe başlayan yolculuğu daha sonra kağıt, ambalaj, enerji, turizm ve perakende ile çeşitlendi. Eren'i görünce, geçen yılı en iyi hangi sektörde kapattıklarını sordum, hiç düşünmeden 'perakende' dedi ve özellikle Burberry ve Lacoste gibi üst gelir grubuna hitap eden markaların satışının çok iyi olduğunu söyledi, ikinci sırada ise enerji sektörünü gösterdi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.