dDf'ye büyük ödül getiren 'mavi gece'
İlginç değil mi? Öyle uzun uzun proje hazırlamaya, patronu da ikna etmek için fazla teferruata gerek yok bazen. Arhan Kayar, Yorgancıoğlu'na, "İstanbul Blue Night yapalım, gece festivali yapalım ve her yeri maviyle aydınlatalım" diyor, fikir o dakika kabul görüyor.
Aranızda İstanbul Blue Night'ı hatırlayanlar mutlaka çıkacak. Çünkü bu yıl ikincisi şubat ayında yapılan mavi gecede, Kız Kulesi'nden, Galata Kulesi'ne, The Marmara'dan, Çiçek Pasajı'na ve Tünel Pasajı'na kadar birçok mekân mavi ışıkla aydınlatılmış ve toplamda 12 bin kişinin katıldığı gece festivali düzenlenmişti.
İşin ilginç yanı, sonrasında yapılan bir araştırmada, İstanbul Blue Night'ın ne olduğu sorulduğunda yüzde 88 gibi yüksek bir oranda votka cevabı alınmış.
Yani proje her yönüyle hem fikir sahibine hem de markanın sahibine memnuniyet yaratmış.
İşte bu proje yani İstanbul Blue Night, dünyanın en prestijli ve saygın içecek yarışmalarından biri olarak belirtilen International Spirits Challenge'da 'En İyi Entegre Pazarlama Kampanyası' dalında birincilik ödülünü bu projeyle dDf'ye kazandırdı.
Ödül gecesi Londra'da, dünyaca ünlü, tanınmış markaların projelerinin arasında üstelik yerel bir markayla Türkiye'nin de yer almasını görmek sevindiriciydi.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.