ŞELALE KADAK

'Bankalar kredimizi erken çağırdı'

Türkiye'nin Singapur Büyükelçisi Taner Seben de, Uslu ve ortağı Çelim'in F1 başarısından övgüyle söz ediyor. İSO 500 sıralamasında 337'nci sırada bulunan Genpower, Türkiye'deki jeneratör pazarında yüzde 28 ile en büyük payı alıyor. Vietnam ordusundan Myanmar'a kadar 120 ülkeye jeneratör satıyor.
Pazar 500 milyon $!

Müjdat Uslu, neden agresif büyüdüklerini de şöyle ifade ediyor: "Türkiye'de büyük bir kentsel dönüşüm hamlesi başladı. 5 katın üzerindeki her apartmanda jeneratör şart olacak. Sadece önümüzdeki 5 yıl içinde yapılacak 60 bin yatak kapasiteli hastane yatırımı var ki, bu bile 450-500 milyon dolarlık jeneratör demek.
Buna hazırlık yapıyoruz."
Şirketin aldığı kredileri bankaların geri çağırması yüzünden zor günler yaşadıklarını da anlatan Uslu, "7 yıl vadeli kredi aldık.
Bankalar 2012 başında bir sürü firmayı batırdı. En az 7-8 firma iflas erteleme istedi. Bizden de erken tarihte krediyi geri istediler.
25 milyon dolar kullanmıştık.
Daha ödemesiz dönemi bitmemişti.
3 ay kadar müzakere ettik ve yeniden yapılandırdık" diyor.
Müjdat Uslu, yabancı fonlarla ortaklığa karşı olduğunu, ancak 3-4 ay içinde halka açılmak için hazırlık yaptıklarını da sözlerine ekliyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.