ŞELALE KADAK

İş dünyası nisana endekslendi!

Siyaset yazmanın ekonomi, iş dünyası ve şirketlere ilişkin konuları gündeme getirmekten daha fazla öne çıktığı günler yaşıyoruz. Yerel seçimlere sadece 2 gün kaldı. O nedenle de seçim yarışı tam gaz devam ediyor.
Ekonomi dünyasında neredeyse tüm toplantılar nisan ayına ertelendi. Özellikle şu son bir hafta ekonomi dünyasında deyim yerindeyse yaprak dahi kıpırdamadı.
Oysa işler durmuyor. Geri planda devam ediyor ama işte her şey siyasete endeksli olduğundan kimse seçim öncesinde öne çıkmak istemiyor galiba. Sanırım bu yüzden, İstanbul Sanayi Odası Başkanı Erdal Bahçıvan, sanayicilerin genel dileği diye düşündüğüm, 2015'te yapılacak olan genel seçimlerin 2014 yılına alınarak, Türkiye'nin seçim sürecini bu yıl içerisinde tamamlamasını istediklerini söylüyor. Belli ki yorucu seçim ortamından iş dünyası bir an önce çıkmak istiyor.
Şimdiden nisan ayında yapılacak olan yeni yatırımlar bunlara ilişkin toplantılar, yeni gündem maddelerinin baharın en güzel ayını en yoğun ay haline getireceğini görebiliyorum. Dileğim Türkiye'nin yakaladığı istikrarı kaybetmemesi ve barış ve huzurun hiçbir konunun önüne geçmemesi. Önümüzdeki günlerin neler getireceğini hep birlikte göreceğiz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.