ŞELALE KADAK

Siz bu satırları okurken...

Önceki gün Türkiye Bilişim Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Eczacıbaşı ve vakfın yönetim kurulu üyeleri ile Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ile İstanbul'un değişimi, dönüşümü en güzel gerçekleştiren semtlerinden biri olan Karaköy'de buluştuk. Buluşmamızın sebebi aynı gün Karaköy'de hayata geçirilen Bilgi Toplumu Enstitüsü'nün binasının faaliyete geçiyor olmasıydı. Bence son dönemde İstanbul'daki en güzel gelişmelerden biriydi bu. Turkcell tüm desteğini Türkiye'yi daha hızlı bilgi toplumuna dönüştürecek gençlerin enstitüdeki eğitimine vermişti. 22 yıl önce Faruk Eczacıbaşı'nın liderliğindeki işadamlarının girişimiyle kurulan Bilişim Vakfı da bu enstitünün fikir üreten kişilere bilgi ve uzmanlık desteği vermesine öncülük edecekti. Peki bu enstitü niye bu kadar önemli diyeceksiniz? Onu da sadece Faruk Eczacıbaşı'nın yaptığı konuşmadan aldığım birkaç cümle ile özetlemek istiyorum.
Siz bu yazıyı okurken, 1 dakika içinde 204 milyon elektronik posta gönderilmiş olacak, Facebook'ta 2.5 milyon paylaşımda bulunulacak, YouTube'a 72 saatlik video indirilmiş olacak, whats up kanalıyla 348 bin fotoğraf gönderilecek ve 277 bin Tweet atılacak.
Sanırım başka söze gerek yok. Bilişimi anlamak ve yol haritasını bilişim üzerinden belirlemek Türkiye'ye çağ atlatacak.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.