ŞELALE KADAK

İtalyan kamuoyu için ASPEN’e markaj!

Önceki günkü yazımda olan biteni hiç anlamamış olan İtalya kamuoyuna yönelik aktif lobinin şart olduğunu dile getirmiştim. İtalya'yı çok iyi tanıyan Organik Holding Yönetim Kurulu Başkanı Aldo Kaslowski'den Türkiye'de İtalya dış ticaretiyle ilgili çalışmaları yürüten ICE'nin de İtalya'da Türkiye ile sektörel bir toplantı yapma hazırlağında olduğunu yazmıştım. Öğreniyorum ki, öne çıkan sektörler yenilenebilir enerji, kimya ve sağlık, makine, mobilya ve aksesuvar, tekstil, ayakkabı, deri ve mücevher olarak belirlenmiş. ICE'nin iki ülke arasındaki ticari ilişkileri artırma çabası, İtalyan işadamlarının Türkiye'ye seyahat etmeme kararı yüzünden sekteye uğramasın diye toplantı İtalya'da eylül ayında yapılacak.
Ancak İtalya'da Türkiye'de verilen darbe karşıtı demokrasi mücadelesinden bihaber görünen kanaat önderlerine yönelik de bir çalışma yapmak şart görünüyor. Bu ülkede düşünce kuruluşları çok büyük önem taşıyor. En önde gelen de başında Dr. Marta Dassu'nun bulunduğu Aspen Istitue. Türkiye'deki sivil toplum kuruluşlarının vakit kaybetmeden bu kuruluşlara ziyaret yaparak Türkiye hakkında doğruları anlatması yalan yanlış bilgilerin yayılmasını büyük ölçüde engelleyecekmiş gibi duruyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.