ŞELALE KADAK

Almanya uçaklarında yer yok!

Dünyanın en büyük gıda fuarının yapıldığı Köln'deyim şu an.
Bursa'da üretim yapan ve 1975'te girdiği Almanya'da çok güçlü bir pazar payına ulaşan Uludağ Gazozları'nın 4 kuşak patron ailesi yani ikinci kuşak Mehmet Erbak, üçüncü kuşak Levent ve Ömer Kızıl ve 4'üncü kuşak Serra Kızıl, Nuri Cem Erbak ve Uludağ'ın profesyonel ekibiyle birlikte Köln'deki bir Türk şirketinin ulaştığı noktayı marketleri dolaşarak yerinde gözlemliyoruz. Öncelikle şu kısa bilgi notunu yazmak istedim. Dün Köln uçakları tamamen dolu olduğu için bu kente 1 saat uzaklıktaki Düseldorf'a uçtuk. Türkiye'de gıda sektöründe faaliyet gösteren, üretim ve ticaret yapan iş insanlarıyla tıklım tıklım dolu 3 uçağın aynı anda indiği havalimanında yoğunluktan 1.5 saat beklemek zorunda kaldık. Demek istediğim şu. Türkiye ve Almanya'nın tarihinde en büyük siyasi gerginliği yaşadığı bir dönemdeyiz ama aslına bakarsanız bu durum iki ülke arasındaki ticaret ilişkisinde etkisini pek göstermiyor. Öyle olsaydı, ne bu kadar fazla sayıda uçak Türkiye'den kalkardı ne de bu kadar çok iş insanı Almanya'nın yolunu tutardı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.