Retorik bitti artık zekâ vaktidir...
8 Haziran'dan itibaren Yeni Türkiye özlemi duyanlar için yeni bir dönem başlamıştır. Yeni Türkiye'ye bu ülkeyi taşıyabilecek tek parti olan Adalet ve Kalkınma Partisi için de yeni bir dönem başlamıştır ve en önemlisi Yeni Türkiye için mücadele eden medya aktörleri için de yeni bir dönem başlamıştır...
Bu retorik tekrarı için herhangi bir zekâ gerekmiyordu. O sebeple Yeni Türkiye medyası aktörlerinde inanılmaz bir zekâ rehaveti baş göstermişti. Ezbere ve fazla zekâ içermeyen konuşmalar ve yazılar Yeni Türkiye'nin kimi kanallarını ve gazetelerini kaplamıştı. Hatta öyle bir noktaya gelindi ki bu aktörler içinde oldukları boşluk sebebiyle kendi aralarında grupsal kavgalara başladılar. Yeni Türkiye medyasının iç gündemini büyük oranda bu saçmalıklar doldurmaya başladı...
Şu andan itibaren ezberlenmiş retoriğe dayalı 7 Haziran öncesi medya dönemi sona ermek zorundadır. Çünkü deniz bitti... Yeni Türkiye medya aktörleri için retorik dönemi bitmiştir. Zekâ ve strateji ile mücadele dönemi başlamıştır. Daha doğrusu böyle bir dönem başlamak zorundadır. Yeni Türkiye medyasında kötü niyetlilere olduğu kadar iyi niyetli ama salakça yapılan işlere karşı da yöneticilerin çok sert ve net önlemler alması gerekir.
Yeni Türkiye medyasında patron ve yönetici bazında çok zeki ve strateji bilen birkaç isim var. Bana göre bu isimler daha aktif olmalı daha dominant ve stratejik bir liderlik sergilemelidir. Yeni Türkiye medyasında herkes fark etmeli ki AK Parti'nin propagandasını salakça yapmanın bugünden sonra AK Parti'ye hiçbir yararı yoktur. Tam aksine bu salaklık bir kendini kandırma sürecini başlatabilir ve AK Parti için aşağı yönlü bir süreç başlar. Böyle bir süreç Yeni Türkiye'nin de iflası anlamına gelir. Oysa Yeni Türkiye medyası toparlanırsa ve stratejik bir zekâ ile hareket ederse siyasi tablo bile 1 yıl içinde yeniden değişebilir. Çünkü mücadele gücü sağlamdır bu medyanın. 8 Haziran 2015 milattır...
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.