OKAN MÜDERRİSOĞLU

Yılmaz'ın nar planı

IMF-Dünya Bankası Yıllık Toplantıları'na ev sahipliği yapan Türkiye, merkez bankası bağımsızlığının gereksiz yere tartışmaya açıldığı bir konjonktüre girdi. Üstelik, Merkez Bankası Başkanı Durmuş Yılmaz'ın, yılın en başarılı merkez bankacısı seçildiği bir anda. Peki, Yılmaz ekonominin geleceği adına, "katışıksız fiyat istikrarında" inat mı edecek? Cevabı, "evet." Merkez Bankası Kanunu'ndaki o ifade durdukça, Yılmaz da bugünkü noktada duracak. Başkan, işsizlik sorununun aşılması, ekonominin büyümesi, ihracatın kıpırdanması için "hepsi fiyat istikrarı çatısı altında zaten var" görüşünde.
"İyi de bu yoğun gündemde Merkez Bankası Başkanı nasıl stres atıyor?" diye merak eden varsa... "Bağ, bahçeyle" derim. Başkan Yılmaz, bayramı memleketi Uşak'ta geçirdi. Yağmur altında saatlerce yürüyüş yaptı. Yakın köylerdeki hazine ve şahıs arazilerini satın alan yabancı yatırımcı ile ilgili bilgileri dinledi. Yüzlerce dönüm alanda dikilen kirazların, yakında Uşak ve çevresine nasıl tarım işçisi göçü başlatacağını düşündü. Cevizli köyünü, Narlı'yı gözünde canlandırdı. Hatta, gelecek planını bile yaptı. Uşak'ın o eşsiz klimasında, uygun doğasında nar ağacı dikecek!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.