OKAN MÜDERRİSOĞLU

Telefonla teyit!

Geçtiğimiz hafta Orta Vadeli Program (OVP) üzerine yazdığım yazıda, Başbakan Yardımcısı Ali Babacan ile Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan arasındaki iletişim eksikliğine değinmiştim. Bu tespitim üzerine, epey arayan oldu. Değişik değerlendirmeler yapıldı, bilgi paylaşıldı. Ben, önemsediğim iki hususu yansıtmakla yetineyim:
1- OVP'nin koordinasyonunu Kalkınma Bakanlığı (eski DPT ekibi) üstlendi. Üstadlar dedi ki, "Ekonomiyle ilgili tüm birimler OVP'nin hazırlık aşamasında birlikte çalıştı. İhracat ve ithalat hedefleri ise Sn Çağlayan'a bağlı Dış Ticaret Müsteşarlığı bürokratları ile ortaklaşa belirlendi. Ayrıca son gün Sn Babacan ile Sn Çağlayan, telefonla görüşerek teyitleşti!"
2-
Diğer konu, şu meşhur "Fren-Gaz" tartışması. AK Parti'deki hakim kanaat, "İki bakanın üslup farkı piyasada tereddüt yaratıyor" yorumlarından çok uzak. Aksine Ankara'da, Babacan-Çağlayan söz düellosu, üstlendikleri görevin tabiatı gereği görülüyor. Hatta, fikri temelde yürüyen beyin fırtınasından fayda bile umuluyor.
Bu durum tespitlerine rağmen "Ekonomi yönetiminde akort sorunu yaşandığını" bir kez daha not edelim.
Bu vesile ile herkesin bayramını tebrik eder, bayram tadındaki günlerinizin bol olmasını dilerim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.