OKAN MÜDERRİSOĞLU

Yürü-me, bölün-me ikilemi!

Sonradan anlaşılmıştı... "Cumhuriyet Mitingleri" de Tekel işçilerinin eylemi de masum duyguların istismarı, makul taleplerin manipülasyonu idi. Gizli eller tarafından fırsata dönüştürülmüştü.
Şimdi sırada 29 Ekim kutlamaları mı var?
Acaba, Başbakan Tayyip Erdoğan'ın, "Valilik istihbarat aldı" dediği, MHP lideri Devlet Bahçeli'nin, "Bazı sivil toplum kuruluşlarının Ortadoğu'daki hareketlere özenerek Türkiye'yi krize sokmaları ve bazı siyasi partilerin bunu sahiplenmeleri doğru değildir" diye işaret ettiği tablo, 2007'deki senaryonun güncel versiyonu mu?
Ankara'da siyaset üretemeyen, alternatif olamayan, umut veremeyen siyasilerin, sokağı kullanmaları hem içine düştükleri sarmalın resmidir hem de tehlikeli tırmanıştan medet ummanın göstergesi...
Cumhuriyet üzerinden "ayrıştırma planı" birilerine kısa vadede kazandırsa da uzun vadede kaybettirir.
Ama bütün bunlara rağmen...
Bayramı isteyen, istediği gibi kutlayabilmeli.
Hatta, "Ben yürüyeceğim" diyenlere de kolaylık sağlanmalı. Sağlanmalı ki toplumsal karşılıkları net olarak görülsün. Küçük ama etkili zinde güçlerin ellerindeki son malzeme de tükensin, zihni bölünmeyi derinleştirme hevesleri kursaklarında kalabilsin!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.