OKAN MÜDERRİSOĞLU

AK Parti ve Türkiye'nin düşünmesi gerekenler

Son 10 şöyle:
Van Başkale (1.19), Erzurum Karayazı (1.84), Muş Varto (2.08), Diyarbakır Lice (2.38), Tunceli Pülümür (2.95), Tunceli Nazımiye (3.06), Diyarbakır Kocaköy (3.18), Hakkâri Yüksekova (3.38) Tunceli Ovacık (3.67), Muş Bulanık (4.27).
Çarpıcı örnekler ise şu şekilde:
Şırnak Cizre (4.28), Hatay Samandağ (5.69), Diyarbakır Silvan (5.70), Şırnak Uludere (6.12), Hakkâri (6.22), Iğdır (10.41), İzmir Narlıdere (12.79), İzmir Karşıyaka (14.61), İstanbul Beşiktaş (15.25), Muğla Bodrum (16.20), Batman (16.36), Şırnak (17.25), İzmir Foça (17.36), İstanbul Kadıköy (18.33), Ankara Çankaya (18.91), İstanbul Bakırköy (19.81)...
Tahmin edileceği gibi Türkiye'nin en büyük siyasal kurumu olan AK Parti'nin en az oy aldığı ilçeler ile oylarının dipte seyrettiği seçim çevrelerinin bilançosu bunlar! Bu halde... Kürtlerin birinci partisi haline gelen HDP, merkezdeki partilerin haritadan silinmesiyle tehdide dönüşebilir.
İstanbul ve İzmir'de tutunmaya çalışan CHP, bu geleneksel kalelerini bile HDP'ye kaptırma riski ile karşılaşabilir, AK Parti ise bu seçmenin gönlünü kolay kolay kazanamayabilir.
Kafa yorulması gereken siyasetin merkezindeki erimedir!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.