OKAN MÜDERRİSOĞLU

Enerji... Yeni Türkiye’nin genetik kodları

Önceki gün Lütfi Kırdar Kongre Merkezi'nde Turkuvaz Medya Grubumuzun desteklediği "1. Enerji ve Maden Forumu" vardı. Forum kapsamındaki değerlendirmeleri, farklı kaynaklardan okumuşsunuzdur. Benim özellikle işaret etmek istediğim konu, "enerji vizyonu" ile ilgili.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'ın, "Türkiye'ye rağmen iş yapmaya çalışan kaybeder, Türkiye'ye güvenen ve Türkiye ile iş yapan kazanır" tespitini bir kenara not ederek devam edelim... Küresel yerleşik nizamın kökünden sarsıldığı ve yeni dengenin Türkiye'yi de merkezine alan güç mücadelesi çerçevesinde kurulacağı dikkate alındığında, iki seçeneğimiz var. Albayrak'ın dediği gibi... Ya bizim dışımızda kurulan oyunun seyircisi olacağız ya da oyun kurucu olma iddiamızı ortaya koyacağız. İşte bu bakış açısı ve özgüven, Türkiye için "kaldıraç vazifesi" görecek.
Bakan Albayrak'ın "Güçlü Türkiye, Bağımsız Enerji" felsefesini de bu çerçevede yorumlamak gerek. "Yeni, Yenilenebilir, Yaşatılabilir (Sürdürülebilir)" enerji perspektifinde, Türkiye'nin ekonomiden siyasete kadar büyük dönüşümünün genetik kodlarını bulmak mümkün!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.