ŞEREF OĞUZ

Önce tedbir sonra büyüme...

Büyümeye kafayı takmış biri olarak soruyorum: Her yıl %9.6 büyüme sayesinde 2023 hedeflerine varabileceğimiz ortamda OVP'nin aşırı temkinli tutumunu... Babacan "ihracat üzerinden her türlü atılım mümkün. Biz sadece 3 yıl için tedbiri önceledik" diyor.
Ekliyor: "Fren olmasaydı belki yarım puan daha fazla büyüyebilirdik ama ne pahasına?" Türbülansların yoğun olduğu dönemde bu risk üstlenilmemiş.
Büyümenin kalitesi, Babacan'ın gündeme getirdiği diğer bir husus. Söylediği: "Biz büyümenin kalitesine bakıyoruz. Kısa vadeli büyüme, küçülme getirmemeli" yönünde...
Enerji verimliliği, bu sürecin omurgasına oturtulmuş. Babacan "konutunu mantolayana taksitli ödeme dahil her türlü teşvik sunulacak" müjdesini veriyor. Sokak lambalarını led'e dönüştürmenin belki 3-4 milyarlık yatırımı olabilir ancak yılda 600 milyon liralık tasarrufa dikkat çekiyor.
Sohbetin bende kalan tortusu, karmaşada yol alan dünyada Türkiye'nin OVP'si, krizde pozitif ayrışmayı sürdürme önceliğini taşıyor.
Önce tedbir sonra büyüme...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.