ŞEREF OĞUZ

Dünyaya meydan okuma

Peki, çare daha akıllı ölçüm ve tahminler yaparak uçağa tam da ihtiyaç duyulacak kadar suyu yüklemek ve böylece yakıttan tasarruf ederken daha fazla kargo taşıyabilmek… Kısaca verimlilik artışı ve yeni kâr rekorlarına giden yolda bir adım daha… 1 milyar dolarlık kârın anatomisinde Türkiye'deki diğer şirketlerin alacağı çok fazla ilham kaynağı sunuyor bize THY… Aycı'ya "bu işte olmak nasıl bir duygu?" diye soruyorum. Verdiği cevap aslında yüksek kaliteli hizmet sektörü yöneticisinin ruh halini özetliyor: "Kalecinin penaltı anındaki endişesi..."
Cumhurbaşkanının uçağındayız ve Aycı'ya soruyorum, bu kâr haberini Erdoğan nasıl değerlendirdi diye… Gülümsüyor sadece… Ancak cumhurbaşkanının sadece rekor kâr ile değil, bunu sağlarken yolcuların bilet bütçesini, iş dünyasına katkısını, yalnızca THY kâr maksimizasyonu ile değil Türkiye optimali ile değerlendirdiğini düşünüyorum.
Sonuçta 1 milyar dolarlık kâr sağlayan THY, Türkiye'nin dünyaya bir meydan okumasıdır ve ekonomik yumuşak güçlerimizin arasındadır. İlk 10 ülke arasında olmak biraz da THY'nin 13'üncü sıradan ilk 10'a tırmanmasıyla mümkün olacak. Bu da başarılıyor zaten…

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.