MELİHA OKUR
20 Haziran 2009, Cumartesi

Para neşelendi!

TÜSİAD YİK'te Cem Boyner'le sohbet ettik. Boyner diyor ki; "Para neşelendi. Krizde Türk halkı para kazanır. Krizin bittiği dönemlerde de para kaybeder. Çünkü, Türk insanı parasının yüzde 95'ini altın ve dövize yatırmış. Yüzde 5'i hisse senedi piyasasında."
Bir patrondan çarpıcı bir Türkiye değerlendirmesi...
Türk halkı her zaman işini bilir.
IMF fırsatçılığına bayılır.
YİK'in ekonomi dışında ana gündemi; demokrasi, hukuk devleti, yeni anayasa... Bu durumu TÜSİAD Başkanı Yalçındağ, "Yeni sayfa açalım" diye özetliyor. "PKK silahları bırakmalı" diyor. Terör Türkiye'nin güçlenmesini engelliyor. Daha önce Ömer Sabancı, sonra Mustafa Koç "Silahları bırakmalı" demişti. Rahmetli Sakıp Sabancı, "İspanya modeli" deyince, Alparslan Türkeş, "Çizmeyi kafana geçiririm" demişti.
Kürt sorunu TÜSİAD için çok hassas bir konu.
Ama TÜSİAD da Kanarya Severler Derneği değil ki... Cem Duna, "TÜSİ- AD siyasi lobi kuruluşudur" diyor.
Bu tezi de bu sıcakta YİK'te bulunan Cüneyd Zapsu'nun varlığı doğrulamıyor mu?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.