MELİHA OKUR

Zeytin ayrı Zeytin İskelesi ayrı!

Geçen cuma günü Tire'deydim. 15 kişiye iş ve aş yaratan yeni bir fabrikayı gezdim. Bir yılda ABD'li danışmanlardan alınan bilgiyle yoğrulmuş ve yaratılmış, "Zeytin İskelesi" markasını gördüm.
Krizin göbeğinde yeni açılmış bir fabrika ve yeni yaratılmış bir markayı görmek beni mutlu etti. Yeni yatırım benim için pozitif bir açılım anlamına geliyor.
Zeytin İskelesi'nin sahibi Tireli tekstilci Kuloğlu ailesi. Yıllardır tekstil işiyle uğraşan İsmail Kuloğlu, iki yıl önce karar vermiş, çocuklarıyla birlikte yola çıkmış. 10 yıllık zeytinyağı birikimine sahip Fatih Cenikli ve ekibiyle birlikte çalışmaya başlamış.
Fabrikanın tüm makineleri ve şişeler İtalya'dan gelmiş. Yüksek alım gücüne hitap eden bir marka yaratılmış. Yatırım güzel, iş heyecanlı. Karşımızda 200 bin tonluk zeytin, 100 bin tonluk zeytinyağı pazarı var. Sayısı 5'i geçmeyen büyük marka, yüzde 60'ı merdivenaltı üreten piyasa ile cebelleşiyor!
Alım gücü çok düşmüş Türkiye'de daha yüksek alım gücüne hitap eden bir marka acaba bu koşullarda nasıl müşteri bulacak?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.