MELİHA OKUR

Kendi modellerimizi vitrine taşıyalım!

İMKB'yi nasıl tabana yayacağız? 350 hedge fon (Haydut fon) kanalıyla bu işin olmayacağı kesin. Dönem, kendi modellerimizi vitrine çıkarma ve doğru sunma dönemi. Ben, SPK'ya öncelikle İş Yatırım'ın Genel Müdürü "İlhami Koç" modelini iyi incelemesini öneriyorum. Koç, "Yurtdışından 50 bin bireysel yatırımcı getireceğim" diyor. Az şey mi? Ya da, "Türkiye'nin üçte ikisi aracı kurum şubesi ile tanışmadı" diyerek, PTT ile işbirliğine giden ve Anadolu'yu bilgilendirmek için yola çıkan "Gedik Yatırım" modeli üzerinde niye durmuyoruz? Bisikletinin sepetinde hisse senedi köy köy, kasaba kasaba dolaşan pazarlamacılardan oluşan Nomura modeli gözardı edilebilir mi? Sermayenin tabana yayılmasında asıl adres kadınlarımız... Sahi onlar nerede?
Sermaye piyasası aktörleri acaba kadınların kabul günleri için özel bir model yaratamaz mı? Sermaye piyasasına güven lazım.
Diyorum ki, bu yüzden görev önce Sermaye Piyasası Kurul üyelerine düşüyor. Lütfen, uygulayıcı kararlar ile düzenleyici kararları farklılaştırarak değişime öncülük yapın!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.