MELİHA OKUR

Doğan, kara altını sevdi

Aydın Doğan, Türkiye'nin otomotivle tanıştığı ilk yıllarda aktif bir yol aldı. Milliyet ile basın dünyasına adım attı. Hürriyet ve TV kanallarıyla zirveye oturdu. Sanayi, otomotiv, inşaat işi vardı ama bir süre sonra sektörü medya oldu...
Ancak basın yayın organlarının sayısı çoğaldıkça medya da pasta küçüldü..
Doğan ne yapsın?
Adım atacak yeni sektörü enerji oldu. Akaryakıt dağıtım şirketi Petrol Ofisi, enerjide Yap-İşlet-Devret projeleriyle yoluna devam etti. Türkiye'nin en büyük akaryakıt dağıtım şirketi Onu tatlı kâr ile tanıştırdı.
Petrol Ofisi'ni 1.5 milyar dolara OMV'ye sattı satmasına da medyadaki riskleri de göze alan Aydın Doğan, şimdi bir süre önce elinden kaçırdığı tatlı kârın peşine düştü. Doğan, özelleştirme hazırlığı yapan Kuzey Kıbrıs Türk Petrol Şirketi'ne talip.
Peki, kulislerde ne konuşuluyor?
Aydın Doğan hazırlıklarını tamamlamış bile...
Ne pahasına olursa olsun, Kıbrıs Türk Petrol'ü alacak. Acaba Aydın Doğan, AB'yle bütünleşme peşindeki Kıbrıs'a yatırım yapıyor olabilir mi?
Eğer bu satış gerçekleşirse Doğan, petrol ve medya gücünü yeniden elinde tutan ikinci patron unvanına tekrar kavuşacak.
Diğer patronu hatırlatalım, Mehmet Emin Karamehmet.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.