MELİHA OKUR

Yunanistan uyandı

Bir işe başlamadan önce samimi olacaksın. O samimiyet sizi er veya geç düzlüğe çıkarır. Yıllarca Türkiye'yi kötü komşu olmakla suçlayan Yunanistan, şimdi komşunun komşuya ihtiyaç duyabileceğine inanmaya başladı.
Aslında Yunanistan Türkiye ile iş yapabileceğine çok önce inandı.
Ama paranın "gerçeğin ta kendisi olduğunu" umursamayan gruplar iki ülke arasındaki ilişkilere set çekti. Parasızlığın özgürlüğü tehdit ettiğini gören Yunanlılar, artık Türkiye'de umut arıyor.
Özelleştirme ve varlık satışı yoluyla Türk işadamlarına, "Turizm, enerji, gayrimenkul, altyapıda fırsat var. Gelin, yatırım yapın" diyor. Türk-Yunan İş Konseyi'nin düzenlediği, "Yunanistan'da Özelleştirme, Satın Alma" toplantısına Dışişleri Bakan Yardımcısı adına Büyükelçi Papadopoulos, Yatırım Ajansı Başkanı Syngros, Özelleştirme Yatırım Ajansı Koordinatörü Protop Sarkis ve 34 Yunanlı işadamı katılıyor.
Bugün İstanbul'da TOBB Plaza'da düzenlenen toplantıyı Çukurova, Oyak, Global Yatırım Holding, Eczacıbaşı, Doğuş ve Taşyapı başta olmak üzere Kibar, İş Yatırım, Ata Yatırım, Akfen, Ak Yapı dahil 75 Türk şirketi izliyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.