MELİHA OKUR

Karayolu lojistiği

Türkiye'nin kara lojistiği 250 milyar dolarlık bir pazar. 2 bin şirket hizmet veriyor. 450 bin kişi istihdam ediliyor. Sektör 7 milyar dolar yatırım yapmış, ciro 7-8 milyar dolar. Batıda doğuda kuzeyde güneyde kara lojistiğinde sorun yaşıyoruz. Ne bir lojistik kanunu, ne de strateji var.
Geçen yıl yürürlüğe giren "Karayolu Taşıma Kanunu" sorunları çözmeye yetmiyor. Basitleştirilmiş gümrük mevzuatı, gümrüklerde tek pencere sistemi, teknoloji kullanımı desteklenmeden bu işi yapmamız mümkün görünmüyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.