MELİHA OKUR

Yatırımcı yolunacak kaz değil

Manipülasyon iddiası dalga dalga yayılırken bu defa gündeme rekoru zor kırılacak "Bedelli sermaye artışı" geldi. Cimbom, geçtiğimiz martta önce yüzde 10 binlik, sonra da yüzde 3 binlik sermaye artımına gitti. Bu, yüzde 13 binlik bedelli sermaye artışı demekti!
İki bedelli sermaye artışı yoluyla 442 milyon lira toplandı. Borçlandıkça borçlanan Sportif AŞ'nin borcu da aşağı yukarı böyle. Taraftar ödedi, Galatasaray Derneği ise iki bedelli sermaye artırımına katılmadı, Sportif AŞ'ye "Borcumu, borçtan düşün" dedi.
İşte tartışma yaratan bu konuyu Aysal, "Yasal hakkımız" diye savunuyor. SPK ise yapılanı "ahlaki" bulmuyor. Yapılan planlıysa büyük ve organize suç kapsamına girer. GS böyle olmadığını ispatlamak zorunda.
İMKB'de yatırım ortaklıkları başta olmak üzere bu oyun hep oynanıyor!
Yatırımcı kümesteki kaz misali soyuluyor.
Patronlar, "IMF'nin Türkiye'yi borçlandırması gibi" borçları yatırımcıya yükleyip yan gelip yatıyor. İMKB'nin dışında dünyada böyle uyanıklığın yapıldığı başka borsa var mı? Ya da buna göz yuman otorite?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.