MAHMUT ÖVÜR

Beşiktaş'a 'zihniyet devrimi' gerekiyor

Türkiye çok yönlü bir atağa kalkmış durumda... Bir anlamda "Yeni Türkiye"nin temelleri atılıyor.
Peki, bu değişim politikaları hayatın başka alanlarına, kültüre, şehirlere, spora yansıyacak mı?
Her alanda bir tıkanma, bir değişim sancısı yaşandığı biliniyor. Bunu en çarpıcı biçimde futbolda görüyoruz. Giderek kalite kazanması gerekirken futbol, ne yazık ki son yıllarda inanılmaz bir düşüş içinde.
Büyük paralarla futbolcu transferine rağmen ortaya iyi futbol çıkmıyor. Bunu en somut biçimde Beşiktaş'ta görüyoruz. Ben yıllardır Beşiktaş maçlarını korku içinde izliyorum.
Bu korkunun nedeni o maçı kaybetmek değil, kaybetmeye mahkûm bir ruh hali içinde olmak. Bunun artık değişmesi gerekiyor. Daha doğrusu Beşiktaş'ın bir zihniyet devrimine ihtiyacı var. Tabanda, futboluyla, altyapısıyla, kulübü yönetme biçimiyle yeni ve dünyayla buluşan bir Beşiktaş arzusu var.
Beşiktaş'ın yeni nesil yöneticilerinden Murat Aksu, bu arzuyu gerçekleştirmek için başkanlığa aday olduğunu açıkladı.
Şimdi değişim zamanı sloganıyla yola çıkan Aksu, eğer iyi bir yönetim kadrosu ortaya koyarsa, seçilmemesi için hiçbir neden görmüyorum. Beşiktaş'ın değişime ihtiyacı var ve bunun tam zamanı...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.