ÖZLEM DOĞANER

Tanıtım sahası

Euro 2016 büyük bir heyecanla başladı. Piyasa değeri 5.3 milyar euroyu bulan Avrupa'nın en değerli futbolcuları şampiyonluk için ter dökecek. Euro 2016, 3.5 milyar euroluk da bir ekonomi yaratacak.
Türkiye Avrupa'nın en değerli 6. futbol ekonomisine sahip. Ancak Avrupa kupalarında harcanan bu paranın karşılığını görmek mümkün olmuyor.
Fakat Euro 2016'da Türkiye markası sahada olacak. Euro 2016 dünyada en çok izlenen 2. spor organizasyonu. Final maçını 400 milyon kişi izliyor. Yani tam bir tanıtım fırsatı... İçeride Milli Takım'ın sponsoru olsun ya da olmasın her marka reklamlarını bu milli duyguya dayandırıyor.
Avrupa, Türkiye ismini bu kadar çok konuşurken kaç Türk şirketi dünyaya markasını tanıtmak için bu durumu değerlendirdi? Göreceğiz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.