ÖZLEM DOĞANER

Yenikapı’yı rakamlara kurban etmeyin

Teröre, tüm jeopolitik risklere, küresel dalgalanmalara, darbe hazırlığı içinde olanların yarattığı belirsizliklere rağmen ekonomi yılın ikinci çeyreğinde de büyüdü. 27 çeyrektir de kesintisiz büyüyor. Daha da önemlisi son 5 çeyrektir yaşanmamış felaket bırakmamalarına rağmen yüzde 3'ün altına düşmüyor.
15 Temmuz etkilerinin de hissedileceği 3. çeyrek bu kadar iyi gelmeyebilir.
Ama bir de elimizden alınmaya çalışılanlara baktığımızda aslında yakaladığımız performansın ne kadar değerli olduğu ortada…
Örneğin, Brezilya ekonomisi ikinci çeyrekte yüzde 3.8 küçüldü. Bizi o hale getirmelerine fırsat vermedik.
Yorumlardan anladığım şu ki, darbeyi atlattık ama hâlâ sorunlarımız var. İyi niyetli olarak diyebilirim ki, durumu idrak edememiş ve hâlâ ülkeyi normal şartlar altında düşünerek yorumlayanlar var. Kötü niyetli olanlara ise -15 Temmuz'da gördük ki- bizim kapasitemiz yetmiyor.
Artık biraz güvenelim ülkemize ve bari bu dönemde moral verici yorumlar yapalım. Yandaş denilmesinden de çekinmeyelim üstelik.
Ülkemizin yanında olmaktan daha güzeli ne olabilir. Yenikapı köprülerini rakamlarla yıkmayalım. Daha önümüzde omuz omuza gideceğimiz çok uzun, zorlu ama bir o kadar da güneşli yollar var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.