ÖZLEM DOĞANER

“Face time” büyüme

Hükümet Orta Vadeli Program ile bir kez daha altını çizdi. Tek hedef büyüme...
Nasıl bir ortamda büyüme?
Maalesef büyüme konusunda dünyayla rekabetimiz çok da adil değil. Hem fiziki hem psikolojik terör var mücadele ettiğimiz. Özellikle 15 Temmuz'un ardından bir de algı terörüyle karşı karşıyayız üstelik.
Coğrafyamızın durumu malum. Birçok ülke de büyümek yerine küçülmemeye çalışıyor.
Yani önümüzde zor bir ortam, zor bir zaman var.
Böyle bir ortamda ihracatçısından inşaatçısına Türkiye ekonomisini tanıtım seferberliği sürüyor. İşte bu noktada yatırımcıya da sadece Türkiye videoları göstermek yetmiyor.
15 Temmuz gecesi Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın halkla buluşma yöntemi olan face time devreye giriyor.
Gerçeği göstermek isteyen sanayici bugünlerde yabancılara Türkiye'yi anlatırken fabrikalarından face time görüşme yapıyor.
"İşte fabrikamız bu. Durmadan çalışıyoruz.
Bizim gelecekten endişemiz yok. Sizin de bizden endişeniz olmasın" diyor.
İnanmak başarmanın yarısıdır. Yani başarmak için tek bir şeye ihtiyacımız var. O da gayretimizi standartların üzerine çıkarıp kendimize inanmak...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.