ÖZLEM DOĞANER

"I am Turkish Stone"

Türk doğal taş sektörü, bu hafta Fransa'da dünyanın en büyük gayrimenkul fuarı MIPIM'de büyük bir marka tanıtımına hazırlanıyor. İstanbul Maden İhracatçıları Birliği, Türk doğal taşının kalite ve çeşitliliğini endüstrinin ötesine geçerek mimar, tasarımcı ve son kullanıcılara "I am Turkish Stone" (Ben Türk taşıyım) diyerek anlatacak. İMİB Başkanı Aydın Dinçer ile sohbetimizde öğrendim ki 400'den fazla çeşitle dünya doğal taş rezervinin yüzde 33'ü Türkiye'de, ancak pazarın sadece yüzde 10'unu alıyoruz. 175 ülkeye ihracat 2,1 milyar doları buluyor. Bu yılki hedef yüzde 20 büyümek. Bugün ABD'de Beyaz Saray, Vatikan'da San Pietro Kilisesi, Avustralya'da Disneyland Türk taşlarıyla kaplı. Bu tanıtım kampanyası 20 milyar dolarlık pazardan daha fazla pay almak için büyük önem taşıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.