ÖZLEM DOĞANER

“BDDK bizi denetlesin”

Türkiye birçok alanda yatırımcılar için en cazip dönemlerinden birini yaşıyor. Filo kiralama sektörünün önde gelen markalarından Intercıty 2008 yılında Japon Mitsubishi Grubu'na sattığı yüzde 47 hissesini geri aldı. Yüzde 100 yerli oldu. Intercıty Yönetim Kurulu Başkanı Vural Ak, yabancı yatırımcılar için Türkiye'nin çok büyük fırsatlar vaat ettiğini söyledi. Ak, "Yabancı ortağımızın çıkmasından hemen sonra kapımızı çalan benzer büyüklükte gruplar var.
Türkiye'ye olan güveni gösteriyor, moralimiz yüksek" diyor. Türkiye'deki araç kiralama pazarının büyüklüğü 10 milyar dolar civarında. Ak önemli bir noktanın altını çiziyor: "Pazar bu büyüklüklere gelmeye başlayınca bizim bu konuda başıboş olmamamız ve BDDK gibi bir kuruluşun altında olmamız gerektiğini savunuyorum. Yeni Zelanda'dan Japonya'ya, ABD'den Avrupa'ya araç kiralama pazarı BDDK tarafından denetlenmektedir. Tanım şöyle; 90 günden fazla bir süreyle kiralanan araç - ki bizde 3-4 yıla kadar kiralanıyor- finansal bir hizmete göre değerlendirilir ve o ülkenin BDDK'sının altındaki bir departman tarafından kontrol edilir. Bir bankanın denetlenmesi gibi basit kurallarla denetlenmesi gerekir."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.