AYŞE ÖZYILMAZEL

Acil çıkışlı sorular

Haftanın olaylarından biri Türk Hava Yolları ile uçan şarkıcı Akrep Nalan'ın acil çıkıştan, acilen kaldırılmasıydı.
Özetle; hostesler şişmanların acil çıkışta oturamayacağını ve Akrep Nalan'ın koltuğunu değiştirmesi gerektiğini söylemişler.
Akrep Nalan da kırılmış, hosteslerin tavırlarına kızmış vesaire vesaire.
Bence Akrep Nalan haklı. Bugüne kadar defalarca acil çıkışta uçmuş ve bir kişi bile gelip onu uyarmamış bu biiir.
Uçaklarda "Şişmanlar acil çıkışta oturamaz!" diye bir anons yok, bu iki.
Madem acil çıkışta şişmanlar oturamaz, Akrep Nalan'ın bileti neden o koltuğa kesildi? Bu da üç.
Ayrıca bir bilen çıkıp da söylesin lütfen; uçağın acil çıkışı ve şişmanlık durumunda, kiloda alt sınır nedir?
Kaç kilodan sonrasına acil çıkış yasaktır? (Biz kadınlar kilomuz kaç olursa olsun kendimize göre daima şişmanızdır da)
Madem yetkililere göre şişman kişi acil çıkış kapısını açamayacak durumda, peki öylesine panik bir durumda zayıf birinin kapı kolunu açabileceğini kim, nasıl garanti edebilir?
Şişmanlar ekonominin daha çok almak için iyice daraltılan koltuklarında iki büklüm oturmak zorunda mı?
Bussiness bilet alacak parası olmayan şişmanlar uçmasın mı?
Hadi bakalım cevapları bekliyoruz. Kafamız biraz karıştı da.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.