AYŞE ÖZYILMAZEL

Şimdi en cool hareket bu

Doğallıkla girişimizi yapmışken benzer kulvardan yürüyelim. Artık trend ve cool sayılan 'spor yapmak', 'sağlıklı beslenmek' ve bunu cümle âleme tez vakitte ilan etmek.
Elinizi korkak alıştırmayın, girin bakın sosyal medyaya. Günde üç öğün yediğini, pilatesini, fitness'ını, kaç mekik çektiğini, yerden ne kadar yükseldiğini paylaşıyor sağlıkcanlar.
Artık, bakın nasıl da gecelere aktık, içtik içtik oynadık, üzerine çift kaşarlı tostları, ıslak hamburgerleri gömdük, mantı partisi düzenledik, çılgınlar gibi eğlendik halleri bitti.
Hem ilgi toplamıyor, hem de pek hoş karşılanmıyor.
Oburcukluk, tembellik gibi eylemler de gizli gizli yapılıp, kabahatler gün yüzüne çıkarılmıyor.
Şimdi en cool durum budur yani; sabahları yürümek, tam tahıllı, sebzeli, balıklı yemekler pişirmek, dağlarda bayırlarda koşmak, yepyeni spor ayakkabılarını takipçilerine sunup beğeni toplamak.
Ey trend peşinde koşan, sürüden kopmaktan korkan sevgili okur, o zaman sana ne düşüyor; ne düşecek, kebap masasından kalkıp silkelenmek düşüyor tabii.
Ha üşeniyorsan, bekle bir altı ay geçeeer, geçeeeer bunlar da geçer.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.