AYŞE ÖZYILMAZEL

Gıcık kaptığım WhatsApp mesajları

'Bi'şey sorabilir miyim?': Sorma anasını satayım. Yani sorma desem sormayacak mısın? Neden beni yoruyorsun, soracaksan sor işte.
'?': Evet! Yalnızca soru işareti. Anlamadım yani soru ne? Bu kadar mı yazacak lafın yok. Bi de bunun gecenin köründe gelen versiyonu var, anında block.
'Nbr?': Açılımı 'n'aber' oluyor. N'aber bile yazmaya zahmet edememişsen, ben sana niye cevap vermek zahmetine giriyorum.
'Nedir?': Ne nedir? Nedir, nedir? Salak nedir mi? Boşluğu biz mi dolduralım? İyidir mi? Sende nedir mi? Bak yine sinirlendim.
'N'erdesin?': Yani daha selam yok sabah yok, soruya bak; 'nerdesin?' Burdayım! Uzaydayım! Arkandayım! Tam ortasındayım yağmurun! Neredesin aşkım, buradayım aşkım, kara kara gecelere perde çekiyorsun...! Sana neresi uyar?
Elbette ki bir klasik olarak 'Uyudun mu?': Rehberinde A'dan çık B'ye geç, hadi canım! Sabah okula mı gideceğim?! Sana ne?! Uyusam mesajını görebilir miyim?! Velev ki uyumadım, eee? Uyku raporu mu tutuyorsun kardeşim! Uyudun mu? Geberdim, geberdim, arama bi'daha ya. Bi' git ya.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.