EMRE AKÖZ

Çocuk değil, o bir köpek

İnsanlar, pek çok davranışı başkasından görerek yapar. İnternet sosyal kopyacılığı muazzam hızlandırdı. Eskiden, bir yılda oluşacak bir trend, artık bir haftaya sığıyor.
Mesela evcil hayvanlara yaklaşım...
Bilhassa köpek sahipleri hayvanlarını insanlaştırmak için ellerinden geleni yapıyor.
Onlara köpek değil de, sanki çocuk gibi davranıyorlar.
Geçen gün bunun esprili bir örneğini gördüm. Bebek gibi giydirdikleri köpeği kucağına almış olan adam, mutfaktaki eşine sesleniyor: "Annesiii, yavrumuz sana mı benziyor, bana mı?" Bir başkası halını üzerinde sofra kurmuştu. Tabaklar, peçeteler, kadehler hazır. Mumlar yanıyor... Arkadaş Golden Retriever cinsi köpeğini karşısına almış, romantik bir akşam yemeği yiyecek.
Bunun hangi tarihte yapıldığını tahmin edebilirsiniz: 14 Şubat Sevgililer Günü...
Hava biraz soğudu mu, köpeklerine hemen palto giydiriyorlar. Yahu bu hayvan on binlerce yıl yağmura, kara bana mısın demedi, İstanbul'un düttürü kışına mı teslim olacak?
Köpeğin enerjisini atması için koşması, kovalaması, atlaması, zıplaması gerekir.
Çocuklaştırmak, pışpışlamak köpeği strese sokar, mutsuz eder. Bana inanmayan hayvan psikologlarına sorsun.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.