ERDAL ŞAFAK

Yeni boyut yeni çehre

Eskiler "Zarf" değil, "Mazruf" önemli derlerdi. "Ambalaja değil, içine bakın" anlamında. Bugünden itibaren "Zarf"ımız biraz değişiyor ama "Mazruf" aynen korunuyor. Açayım.
Artık biraz farklı bir SABAH'la karşınıza çıkıyoruz. Batılılar bu değişikliği "Kompakt" sözcüğüyle ifade ediyorlar. "Daha derli toplu, daha iyi ele gelen" diye çevirebilirim.
Evet, Türk Basını'nın tüm önemli yayın organları gibi, SABAH da boyutlarında hafif bir oynama yaptı. Boydan değişiklik yok. Enden 1 sütun kadar daraldık. Artık sayfaları çevirmek daha kolay, toplu ulaşım araçlarında okumak daha rahat...
Ayrıca fırsattan yararlanıp tüm yazarlarımızın, tabir caizse, vitrinlerini yeniledik. Daha güncel fotoğraflar, daha estetik bir sunum...
Ama bir özelliğimize kesinlikle dokunmadık, bundan böyle de asla dokunmayacağız: Özel haberlerin bolluğu, dinamik habercilik anlayışı... Zaten SABAH'ı diğerlerinden farklı kılan da bu iki özelliği değil mi?
Gazetemizin huzurlu bir dönem yaşamakta olması, bu değişiklikleri güle oynaya hayata geçirmemizi çok ama çok kolaylaştırdı.
Bu huzuru da elbette sizlerin desteğine borçluyuz.
Hem SABAH'ın yeni çehresini beğeneceğinizi, hem de SABAH'ı SABAH yapan mayanın korunmasından memnun olacağınızı umuyorum.
Sağlıklı ve mutlu bir hafta dileğimle efendim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.