ERDAL ŞAFAK

Şov haftası

Geride bıraktığımız 7 gün, SABAH için bir "Şov haftası" oldu. Ya da benim sevdiğim deyimle, "Kazaska oynadığımız" bir hafta yaşadık.
Bir gazete 7 günün 6'sında "Özel haber" manşetleriyle çıkar mı? SABAH işte geçtiğimiz hafta bunu başardı.
İzninizle hatırlatayım:
"Çekilme için 4 sıkı kriter": Hazal Ateş'in haberi.
26 Mart 2013 Salı tarihli manşetimiz.
"Çiller ve Güreş'e şok soruşturma": Özgür Cebe'nin haberi. 27 Mart 2013 Çarşamba tarihli manşetimiz.
"Balyozcu paşaya babalık cezası": Nazif Karaman'ın haberi. 28 Mart 2013 Perşembe tarihli manşetimiz.
"Kandil ekibinden çekilme zirvesi": Yine Hazal Ateş'in haberi. 29 Mart 2013 Cuma tarihli manşetimiz.
"Sarkozy davasına Demirel kriteri": Ersan Atar'ın haberi. 30 Mart 2013 Cumartesi tarihli manşetimiz.
"Esad'ın yeni piyonu DHKP-C": İsmail Umut Arabacı'nın haberi. 31 Mart 2013 Pazar tarihli manşetimiz.


***

SABAH okurlarının hiç kuşkusu olmasın; ne bahar yorgunluğu etkileyecek dinamizmimizi, ne de "Özel haber" kaynaklarımız kuruyacak.
Ayrıca, bu haftadan itibaren peş peşe yeni dizilerimizi de yayına alacağız. Hepsi de birbirinden ilginç, birbirinden güzel, birbirinden önemli.
Sağlıklı ve mutlu bir hafta dileğimle.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.