UFUK SANDIK

6 ayda 202 bin kişi krediyle oto satın aldı

Yılın altı ayında 202 bin 323 kişi krediyle otomobil satın aldı. Taşıt kredisi kullanımı 2.206 milyon YTL oldu. 2005 yılının ikinci 3 aylık döneminde 117 bin 873 kişi taşıt kredisi kullandı. 2004 yılı aynı döneme göre, taşıt kredisi kullanımı yüzde 24 oranında azaldı. 2005 yılı ikinci 3 aylık dönemde, hafif araç pazarının da 2004 yılı aynı döneme göre yüzde 13 oranında daralması, bu dönemde kredili satış oranı düşmesine neden oldu. 2005 yılı ikinci 3 aylık dönemde kullandırılan kredi adedi, 2005 yılı ilk 3 aylık döneme göre ise yüzde 40 oranında artmıştır. 2004 yılı ikinci 3 aylık dönemde, kredili satış oranı yüzde 72 iken, 2005 yılı ikinci 3 aylık dönemde yüzde 64 düzeyinde gerçekleşti. Bu oranın düşmesi, ikinci 3 aylık dönemdeki pazar artışının, kredi kullanan kişi artışından fazla olmasından kaynaklandı. 2005 yılı ikinci 3 aylık dönemde 2.206 milyon YTL taşıt kredisi kullanımı gerçekleşti. 2005 yılı ikinci 3 aylık dönemde kullandırılan kredi miktarının 2004 yılı aynı dönem ile kıyaslandığında YTL bazında yüzde 27 oranında azalırken, 2005 yılı ilk 3 aylık döneme göre ise yüzde 20 oranında arttı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.