UFUK SANDIK

Patronlar test pilotu gibi oto uzmanıymış...

Otomotiv sektöründe yatırım yapan holdinglerin patronları sadece finans ve yatırım konularıyla ilgilenmiyor. Patronlar, otomobillerin tasarımlarıyla da yakından ilgili. Hatta bu ilgileri uzmanlık boyutunda.... Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi Koç gibi...
2002 yılında Transit Connect'i seri üretim öncesinde test eden Rahmi Koç'un, boşta kalan sol ayağı dayamak için yeterli alan bulunmadığı ve sürücünün ayağının yorulduğu şeklindeki eleştirisi üzerine, Connect'te bir rötuş yapılmıştı. Kalıplarla oynanarak, bu bölge genişletilmişti.
Duyduğuma göre şimdi de aynı şeyi Çukurova Grubu'nun Başkanı Mehmet Emin Karamehmet de yapmış. Çukurova Grubu bünyesindeki BMC'nin ürettiği Megastar ticari aracı test eden Karamehmet, araçta kullanılan makas sistemini beğenmemiş. Aracın daha lüks ve konforlu olması için havalı süspansiyon kullanılmasını öneren Karamehmet'in, bu önerisi dikkate alınmış. Süspansiyon sistemi değiştirilmiş.
Yatırım ve finansman konularıyla ilgilenen patronlar, aynı zamanda birer otomobil uzmanıymış. Yakında, patronları gazetelerde test yazıları yazarken, televizyonlarda yorum yaparken görürseniz şaşırmayın... Bakarsınız işimizi elimizden alırlar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.