UFUK SANDIK

Yeni 'Karayip Korsanı' Doblo

Ram markası altında PromasterCity adıyla ürettiği Fiat Doblo modeli ile Kuzey Amerika'ya adım atan Tofaş, yeni kıtadaki ihracat hedeflerini de her geçen gün artırıyor. Tofaş, ABD ve Kanada'dan sonra şimdi de Karayipler, Peru ve Kostarika gibi diğer Amerika kıtası ülkelerine ihracat yapmaya başladı. Tofaş, 360 milyon dolarlık yatırımla yenilenen Doblo'yı 80'den fazla ülkeye ihraç ediyor.
İHRACAT HEDEFİ 175 BİN ADET
Kuzey Amerika'ya 2021'e kadar 175 bin adet Doblo ihraç etmeyi hedeflediklerini söyleyen Tofaş CEO'su Cengiz Eroldu, Fiat markasıyla Doblo ve RAM markasıyla da PromasterCity adıyla üreterek ihraç ettikleri bu modelin, artık bir dünya markası haline geldiğini söyledi. Fikri ve sınai mülkiyet hakları Tofaş'a ait olan Doblo'nun Bursa başta olmak üzere, Türkiye'ye istihdam ve katma değer yarattığını söyleyen Eroldu, yan sanayinin gelişimine ilave katkı yaptıklarına dikkat çekti. Eroldu, şöyle devam etti: "Fiat Doblo, Tofaş için büyük bir gurur kaynağı ve Türk otomotiv tarihinin çok önemli bir kilometre taşıdır. Bu sayede Ar-Ge faaliyet ve yatırımlarının daha da büyümesi sağlanmıştır. Türkiye'nin ihracatında önemli artış sağlamış ve Türk mühendis ve işçisinin üretim kalitesini tüm dünyaya ispatlamıştır."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.